fbpx
Slip for søvnløshed

Søvnproblemer

Hypnose mod søvnproblemer

Mangler du overskud og energi i løbet af dagen fordi du sover dårligt, så er du landet det rigtige sted.

Søvnproblemer kan have mange former og lige så mange årsager. Måske vender og drejer du dig natten lang, har svært ved at falde i søvn, vågner mange gange, er plaget af tankemylder og negative tanker, eller måske har du bare fået skabt nogle uhensigtsmæssige søvnrutiner.

Uanset hvad, så kan hypnose mod søvnproblemer hjælpe dig.

Hvad er hypnose mod søvnproblemer?

Hypnose mod søvnproblemer handler ikke blot om at lære at falde i søvn. Det handler også om at give dig nogle redskaber til at håndtere årsagen til dine søvnproblemer.

Hypnose mod søvnproblemer virker ved at du får behandlet de underliggende årsager til din søvnløshed.

Når vi sammen har fundet årsagen til dine søvnproblemer vil du stille og roligt blive guidet igennem en hypnose der kan få dig til at give slip på de negative mønstre, og i stedet for erstatter vi dem med gode tanker og teknikker til afslapning der får dig til at falde i en dyb søvn.

Hvordan kan hypnose hjælpe mod søvnproblemer?

Der ligger mange års veldokumenteret forskning bag hypnose mod søvnproblemer.

Der er selvfølgelig stor forskel på hvor modtagelig forskellige personer er mod hypnose, og der findes ingen garantier, men der er rigtig god chance for at hypnose kan hjælpe dig med søvnproblemer, uanset årsagen.

For nogle kræver det 3-4 behandlinger mens det for andre er en længere proces.

Vil du også gerne sove bedre, så kontakt mig i dag så vi sammen kan få bugt med dine søvnproblemer.

5 gode råd til at undgå søvnløshed

Hvis du døjer med søvnproblemer, har vi samlet fem gode råd til, hvordan du kan blive dine søvnproblemer kvit. 

hypnose mod søvnproblemer

1. Skriv de tanker ned, som du ligger og tænker på, så du kan lægge dem fra dig

Hvis du ligger og tænker på alle mulige ting, lige inden du skal sove, kan det hjælpe at føre en form for dagbog, hvor du skriver dine tanker ned. På den måde kan du bedre få tankerne ud af dit hoved.

2. Fjern blåt lys fra telefonen eller computerskærmen

Hvis du døjer med ikke at kunne sove, kan det være en stor hjælp at fjerne det blå lys fra din telefon eller computerskærm, som får hjernen til at tro at det er midt på dagen.

3. Løs dine problemer om dagen

Brug dagstimerne på at få klaret dine problemer, så du ikke skal tænke på dem om aftenen.

4. Sæt white noise på

Hvis du har svært ved at falde i søvn, så prøv at sætte noget white noise på. Lydene kan berolige dit sind, så du bedre kan sove.

5. Gå i seng på et fast tidspunkt

Du kan træne din krop til at blive søvnig på bestemte tidspunkter, hvis du går i seng på et fast tidspunkt hver dag.

Problem Online hypnose
Undersøger Online hypnose
Hypnose Online hypnose
Løsning Online hypnose
Ønsker du at høre mere om hypnose?

Få en uforpligtende samtale

Jeg glæder mig til at høre fra dig